מה חשוב לדעת לפני הגירושין? עו"ד רן רייכמן מסביר

רן רייכמן - לבצע הכל באופן חוקי!

עו"ד רן רייכמן – חשוב לבצע הכל בדרכים חוקיות! (stockimages)

הגירושין הן צעד לא קל שבני זוג רבים נוקטים, אבל במקרים מסוימים הוא מתחייב לאור הבעיות בקשר הזוגי שלא מאפשר להם לחיות עוד יחד ולשתף פעולה. הרבה לפני הגירושין עצמם, ישנם מספר דגשים שחובה לוודא שאתם פועלים לפיהם, מלבד השמירה על העניין בסוד מוחלט והצורך להבין בנושאי ניהול כלכלי של הבית. עו"ד גירושין רן רייכמן ריכז כאן מספר נקודות חשובות שעליכם להקפיד עליהן.

  1. היו מודעים לנושא מירוץ הסמכויות – כיום, המשמעות של מירוץ הסמכויות גדולה הרבה יותר מאשר בעבר, לטענת עו"ד רן רייכמן. הערכאה שנבחרת ראשונה היא הערכאה שבה תידון התביעה ומכך ייגזרו סדר היום והמהלכים השונים שיינקטו. אם תקדימו את בני הזוג שלכם, סביר מאוד להניח שתזכו ביתרון משמעותי.
  2. בלי ליבוי יצרים – עו"ד רן רייכמן מדגיש כי אין לנהוג באלימות מכל סוג שהיא (פיזית או מילולית) כלפי בני הזוג ו/או הילדים, לא לפני הגירושין ולא בכלל. אל תאיימו על בני הזוג בשום צורה ואל תזכירו כלל את נושא הגירושין, כל עוד לא הוגשה תביעה.
  3. גיבוש ראיות – יכול מאוד להיות שאתם צודקים בטענות שלכם, אבל איך תוכלו להוכיח אותן? אתם צריכים לגבש את הראיות, שצריכות להיות חוקיות. כלל חשוב הוא לא להיענות לפיתויים בדמות צילומים לא חוקיים בסתר או מעקבים. השתמשו באמצעים חדישים שיבטיחו לכם תוצאה מספקת ובמחיר נמוך. כחלק מהליך גיבוש הראיות, צלמו והקליטו את כל מה שניתן, אך שמרו על החוק.
  4. דאגו לחיסכון זמין – כאשר מתחילים הליך גירושין, מוטב אם הצד הפותח בהליך ידאג לכסף זמין שישמש אותו לכל תרחיש. כאשר הצד היוזם ירגיש שלא קיימת עננה מעל הבית, יהיה אפשר להפתיע את הצד השני בטיול או ביום כיף מהכספים שנחסכו.
  5. חשבונות בנק – דאגו לכך שתהיה לכם זכות חתימה בחשבונות הבנק וכי תהיו רשומים כשותפים בהם. הדבר אמור גם על כרטיסי אשראי ופנקסי אשראי. עו"ד רן רייכמן ממליץ בנוסף להתעניין בכל נושא ההשקעות והחסכונות.
  6. בדיקת דוארהמלצה נוספת של עו"ד רן רייכמן היא לבדוק את הדואר המגיע לביתכם, הכולל בין היתר מצב חשבון בגופים מסוימים, מידע על נכסים שונים והודעות. שמרו הודעות וחומר כתוב מהמעסיקים של בני הזוג.
פורסם בקטגוריה גירושין, מאמרים בנושא דיני משפחה, עם התגים , , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>