עו"ד רן רייכמן בגלי צה"ל: "ניסיון עצוב להעביר את השיח למגדרי"

בראיון לתכנית "נכון להבוקר" עם אילנה דיין בגלי צה"ל, התייחס עורך דין רן רייכמן לעתירה לבג"צ שהגישה אישה גרושה נגד בעלה לשעבר, אותו הוא מייצג. האישה מעוניינת לחיות חיים משותפים עם בת זוג חדשה, יחד עם ילדיה באותה הדירה, ואילו הגרוש מעוניין למנוע זאת. בהחלטת בית הדין הרבני הוחלט להיענות בחיוב לבקשת הבעל, ולכן עתרה הגרושה לבג"צ.

האזינו לראיון:

בראיון נשאל עורך דין רן רייכמן מדוע היה דחוף להודיע לדיינים שלגרושה יש מאהבת והיא חיה איתה, והשיב: "השיח שנעשה מעל גלי האתר הוא שיח לא שוויוני, שכן אנחנו מבינים את המגבלות של תיק שמתנהל בבית המשפט לענייני משפחה ובית הדין הרבני. אני בעצמי מנהל אורח חיים גאה ואין לי שום אג'נדה מינית של אדם שיכול לחיות את חייו כרצונו. לבוא ולהאשים אותי שהעליתי טענה שהן לסביות, זוהי טענה שקרית".

עו"ד רן רייכמן: "הנתונים והעובדות שעלו לא משקפים המציאות"

"יש פה שמירה על נפשם הרכה של הילדים, יש צורך לשמור על פרטיותם. סוגיית האג'נדה המינית של האישה לא עלתה כדבר בפני עצמו. יש כאן מערכת יחסים מורכבת", המשיך עו"ד רן רייכמן. "בראיון שהאישה ערכה עמך, הנתונים והעובדות שעלו ושוטחו על ידי האישה, נעשו בצורה מגמתית, חלקית ומעוותת שאינה משקפת את המציאות".

"לצד ההליכים בבית הדין הרבני, התקיימו הליכים בבית המשפט לענייני משפחה. לו היו מוציאים צו המבטל את מגבלות הפרסום של בית המשפט למשפחה ובית הדין הרבני, הייתם נחשפים בתקשורת לשורת אירועים אקטיביים נוספים שעשתה האישה ביחד עם צד ג' על מנת לפגוע באב ובילדים", הבהיר עורך דין רן רייכמן. "מעבר לכך, אין מה לפרט. העובדות המוצגות בתקשורת ניזונות מהעובדה שלא ניתן לחשוף את האמת".

רן רייכמן

עורך דין רן רייכמן ולקוחו בבית המשפט (צילום מסך, חדשות 2)

עוד הוסיף עו"ד רן רייכמן: "לא מתפקידי לקבוע אם ייגרם נזק נפשי כזה או אחר לילדים עקב המפגשים או היעדר המפגשים עם בת הזוג של האם. לשם כך, בית המשפט ממנה מומחה בעל ניסיון שזהו תפקידו – לתת חוות דעת עצמאית ובלתי תלויה לערכאה השיפוטית, שתפעל ללא מרות, ללא פניות וללא לחצים פוליטיים כאלו ואחרים".

"גולת הכותרת היא טובת הילדים"

"בת הזוג אמרה מעל גלי האתר, שמערכת היחסים בינה לבין האם נפלה עליה ועל האם 'כרעם ביום בהיר'. דמייני מה הדבר הזה עושה לילדים הקטנים, שמכירים את התא הזוגי הנורמלי, אבא ואמא, במשך למעלה מעשור, ולפתע פתאום, התא הזה מתערער. אני מעוניין לומר לסיכום, שיש כאן ניסיון עצוב להעביר את השיח לשיח מגדרי, שהוא לא העיקר כאן. גולת הכותרת היא מה טובת הילדים – האם היא נסוגה מפני ערכים ועקרונות כלשהם, או שיש מקום לבדוק באמת מהי טובת הילדים הספציפית שלגביה הדיינים צריכים להכריע", סיכם עורך דין רן רייכמן.

פורסם בקטגוריה אזכורים בתקשורת, הסדרי ראיה ומשמורת, עם התגים , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>